ZA KOJI RAZRED JE IGRA NAMIJENJENA: za sve razrede razredne nastave

ZA KOJI NASTAVNI PREDMET: za sve nastavne predmete

ZA KOJU CJELINU I TEMU JE IGRA POGODNA: za sve cjeline i teme te za sve aktivnosti u kojima trebamo izmjeriti vrijeme u sekundama

KOJI JE MATERIJAL I PRIBOR POTREBNO PRIPREMITI: micro:bit na koji je preuzet odgovarajući program  i ostali materijal prema izboru

POVEZNICA ZA PREUZIMANJE PROGRAMA: https://makecode.microbit.org/_U2h1diP35fAE

KAKO PROGRAM FUNKCIONIRA: Kad prvi put pritisnemo gumb A, na micro:bitu počinje odbrojavanje, a na ekranu se prikazuje nasumično odabrana animacija. Kad opet pritisnemo gumb A, prikaže se vrijednost proteklog vremena izmjerenog u sekundama. Ako je ta vrijednost jednoznamenkasti broj, bit će trajno ispisana na ekranu (dok god ponovno ne pritisnemo gumb A), a ako je ta vrijednost dvoznamenkasti broj, zbog veličine ekrana i preglednosti znamenke takvog broja ispisuju se u nizu pa ih je možda teže pročitati i zapamtiti. Zato pritiskom na gumb B možemo ponoviti ispis te vrijednosti. Novo odbrojavanje uvijek počinjemo ponovnim pritiskom na gumb A.

KAKO IGRU PRIMIJENITI U PRAKSI: Učenici se mogu koristiti štopericom da bi izmjerili koliko su vremena proveli u igranju neke igre, pisanju, računanju i slično. Rezultate koje dobijemo mjerenjem možemo zbrajati, uspoređivati, od njih smišljati zadatke riječima i sve čega se kreativna djeca i učiteljice dosjete.

PRIMJER PRIMJENE IGRE U PRAKSI: 2. razred – korelacija tri nastavna predmeta:

Likovna kultura: Oblikovanje na plohi – slikanje / BOJA – kontrast toplo – hladno

Matematika: Zbrajanje i oduzimanje dvoznamenkastih brojeva do 100

Priroda i društvo: Ura (sat) / Jedinice za mjerenje vremena

Objašnjenje zadatka (ono što je prikazano na videu): Na dani znak jedan učenik pokreće micro:bit štopericu, a Ana kreće s početne pozicije i dolazi do izloženih kartončića odakle treba izdvojiti i na ploči istaknuti sve kartončiće s toplim bojama. Njezin se rezultat zapisuje na ploči. Zatim sličan zadatak obavlja Marko: on izabire i izdvaja  kartončiće s hladnim bojama. I njegov se rezultat zapisuje na ploči. Koristeći se prikupljenim podatcima, ostali će učenici sastaviti i izračunati matematički zadatak riječima.

5+ klub
Stručni skupovi Školske knjige
Slovopis
e priručnik
Preuzimanje digitalnih udžbenika
Preuzimanje višemedijskih materijala
Preuzimanje višemedijskih materijala za srednju školu
E-priručnik Tehnička podrška
Lente vremena
Školski portal: Robovanje ekranima uskraćuje djeci zdravi razvoj

Robovanje ekranima uskraćuje djeci zdravi razvoj

… važno svim dionicima odgojno-obrazovnog sustava…

Školski portal: Lektiru obrađujemo na zanimljiv i kreativan način

Lektiru obrađujemo na zanimljiv i kreativan način

... odijevaju Crvenkapičinu haljinu, lovčev šešir…

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto je važna dinamička akomodacija i…

Nadahnjujući citati o učiteljima

Nadahnjujući citati o učiteljima

Dan učitelja, koji slavimo 5. listopada,…