GLOBAL TEACHER PRIZE 2019

I ove se godine izabire najučitelj ili najučiteljica, prijavite i hrvatske kandidate

petak, 27. srpnja 2018.

Global Teacher Prize nagrada je koja se dodjeljuje izvanrednom učitelju za izniman doprinos profesiji. Zaklada Varkey utemeljila je nagradu 2014. da bi podigla status učiteljske profesije.

I ove se godine izabire najučitelj ili najučiteljica, prijavite i hrvatske kandidate

Njihov je cilj pronaći najbolje učitelje – one koji inspiriraju svoje učenike i zajednicu koja ih okružuje. Zaklada vjeruje da kvalitetno obrazovanje aktivira puni potencijal mladih ljudi te da je status učitelja u našim kulturama ključ globalne budućnosti.

  • Rok prijava za Global Teacher Prize ističe 9. rujna 2018., a pobjednik će biti objavljen na Forumu za globalno obrazovanje i vještine 2019. u Dubaiju sljedećeg ožujka.

ZAŠTO SE PRIJAVITI ZA GLOBAL TEACHER PRIZE?

  • Nacionalno i međunarodno priznanje vaših postignuća.
  • Prilika da se pridružite izvanrednoj zajednici međunarodnih edukatora kao dio 50 finalista.
  • Poziv na Forum za globalno obrazovanje i vještine 2019. u Dubaiju među 10 finalista.
  • Mogućnost osvajanja titule Global Teacher Prize i novčane nagrade od milijun dolara.

 TKO SE SVE MOŽE PRIJAVITI?

  • Nagrada je otvorena za nastavnike koji su trenutačno u radnom odnosu i koji poučavaju djecu u sklopu sustava obvezatnog obrazovanja ili u dobi od pet do 18 godina.
  • Nastavnici koji poučavaju djecu stariju od četiri godine u sklopu ranog obrazovanja i vladina kurikuluma također se mogu prijaviti, kao i učitelji koji honorarno poučavaju te učitelji online tečajeva.
  • Nastavnici moraju provesti barem 10 sati tjedno izravno poučavajući djecu te planiraju ostati u nastavničkoj profesiji sljedećih pet godina.
  • Nagrada je otvorena za učitelje koji poučavaju u svim vrstama školama te u skladu s lokalnim zakonima, a prijaviti se mogu učitelji svih zemalja.
  • Zaklada Varkey odlučuje o tome tko se može prijaviti za sudjelovanje u Global Teacher Prize.

 KRITERIJI

Kandidati za Global Teacher Prize ocjenjivat će se na temelju rigoroznih kriterija kako bi se prepoznao izvanredan nastavnik koji je na izniman način pridonio profesiji. Zbor sudaca tražit će dokaze sljedećih elemenata:

  • provođenje učinkovitih praksi poučavanja koje su ponovljive i čiji se utjecaj na globalnu kvalitetu obrazovanja može izmjeriti
  • provođenje inovativnih praksi poučavanja koje su usmjerene na određene izazove u školi, zajednici ili zemlji te za koje postoji dovoljno dokaza koji upućuju na to da bi ove prakse mogle biti učinkovite u rješavanju takvih izazova na nov način
  • postizanje ishoda učeničkog učenja koje je moguće prikazati u učionici
  • utjecaj u zajednici koji omogućuje jedinstvene i istaknute modele izvrsnosti za nastavničku profesiju
  • pomaganje djeci da postanu globalni građani tako da im se osigura obrazovanje temeljeno na vrijednostima koje ih priprema za svijet u kojem će potencijalno živjeti, raditi i družiti se s ljudima različitih nacionalnosti, kultura i religija
  • poboljšavanje nastavničke profesije podizanjem kvalitete poučavanja, dijeljenjem najboljih praksi te pomaganjem kolegama da prevladaju bilo kakve izazove s kojima su suočeni u svojim školama
  • prepoznavanje nastavnika od vlada, nacionalnih učiteljskih organizacija, ravnatelja, kolega, članova šire zajednice ili učenika.

 ŠTO JE POTREBNO ZA PRIJAVU?

  • VAŠA PRIČA (800 riječi)

Recite nam zašto smatrate da zaslužujete osvojiti Global Teacher Prize. Podijelite s nama priču o vlastitim iskustvima u učionici, vašoj pozadini, zašto ste odabrali posvetiti karijeru poučavanju i zašto smatrate da ste napravili izniman doprinos nastavničkoj profesiji. Također pokušajte odgovoriti na sljedeće pitanje: ako biste morali odabrati jedno postignuće zbog kojeg smatrate da zaslužujete osvojiti Global Teacher Prize, što bi to bilo?

  • KONTEKST I IZAZOVI (300 riječi)

Recite nam o kontekstu u kojem poučavate i o određenim izazovima s kojima su suočeni učenici u vašoj školi. Npr. osobni, zdravstveni, obiteljski, društveni izazovi ili izazovi u učenju koje vaši učenici moraju svladati.

  • VAŠ PRISTUP POUČAVANJU (300 riječi)

Recite nam o svom pristupu poučavanju (npr., postoje li neki prokušani i ispitani modeli poučavanja kojima ste se koristili i koji su učinkoviti, ponovljivi i mjerljivi?)

  • INOVIRANJE (300 riječi)

Recite nam o nekoj kreativnoj, neobičnoj ili na neki drugi način iznimnoj praksi poučavanja koju ste uveli u svoje lekcije i za koju smatrate da je ostavila bitan utjecaj na obrazovanje vaših učenika ili im pomogla svladati određene izazove s kojima su bili suočeni.

  • POSTIGNUĆA U UČIONICI (300 riječi)

Molimo vas da naglasite neke mjerljive ishode koji su rezultat vaših praksi poučavanja.

  • UTJECAJ NA ZAJEDNICU (300 riječi)

Molimo vas da objasnite što od onoga što radite u učionici ima utjecaj na svijet izvan učionice. Uz to, ispričajte nam o radu koji obavljate u svojoj zajednici, a koji nema veze s vašim učiteljskim poslom.

  • RAZVIJANJE GLOBALNIH GRAĐANA (300 riječi)

Objasnite svoj pristup ugrađivanja principa globalnoga građanstva u svoju učionicu i način na koji definirate uspjeh u ovom području. Molimo vas da navedete posebne primjere toga kako mladima usađujete osjećaj odgovornosti koji se proteže izvan granica njihove zemlje kao i životne i radne vještine koje će ih pripremiti za 21. stoljeće.

  • POBOLJŠAVANJE NASTAVNIČKE PROFESIJE (300 riječi)

Objasnite kako pridonosite poboljšanju nastavničke profesije, kako pomažete podignuti kvalitetu učiteljskog posla, na koji način dijelite najbolje prakse sa svojim kolegama i kako im pomažete prevladati izazove s kojima su suočeni u svojoj školi.

  • PRIZNANJE VAŠEG POUČAVANJA (300 riječi)

Navedite posebne primjere priznanja vašeg poučavanja od učenika, kolega, ravnatelja ili drugih članova zajednice. (To može biti kroz lokalne/nacionalne nagrade, priznanja u lokalnim/nacionalnim medijima ili akademskim publikacijama, svjedočanstva iznimno uspješnih učenika, kolega i ravnatelja te vanjskih organizacija ili odbora).

  • KORIŠTENJE NOVČANE NAGRADE (300 riječi)

Ako osvojite nagradu, kako planirate potrošiti novac u kraćem roku i tijekom sljedećih 10 godina? Novac možete potrošiti na koji god način želite, ali molimo vas da podijelite s nama svoje projekte u vezi s poučavanjem, školom ili zajednicom koji bi mogli imati koristi od dodatnog financiranja ili medijske pozornosti koju bi nagrada donijela.

……….

Više informacija MOŽETE PRONAĆI OVDJE

Vezani članci
Školski portal: Sedam stvari koje najbolji učitelji čine za svoje učenike

Sedam stvari koje najbolji učitelji čine za svoje učenike

Bile su to sedamdesete i ona je nosila narančasto-ružičastu haljinu,…

Školski portal: „Ona nas je voljela!”

„Ona nas je voljela!”

Kad se učitelji redovito pojavljuju na poslu, prenose kvalitetne lekcije…

Školski portal: Navike uspješnih učitelja

Navike uspješnih učitelja

Učitelje kakve bi svako dijete poželjelo imati. Učitelje kojih se…

5+ klub
Stručni skupovi Školske knjige
Slovopis
e priručnik
Preuzimanje digitalnih udžbenika
Preuzimanje višemedijskih materijala
Preuzimanje višemedijskih materijala za srednju školu
E-priručnik Tehnička podrška
Lente vremena
Školski portal: Robovanje ekranima uskraćuje djeci zdravi razvoj

Robovanje ekranima uskraćuje djeci zdravi razvoj

… važno svim dionicima odgojno-obrazovnog sustava…

Školski portal: Lektiru obrađujemo na zanimljiv i kreativan način

Lektiru obrađujemo na zanimljiv i kreativan način

... odijevaju Crvenkapičinu haljinu, lovčev šešir…

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto je važna dinamička akomodacija i…

Nadahnjujući citati o učiteljima

Nadahnjujući citati o učiteljima

Dan učitelja, koji slavimo 5. listopada,…