KOJOM SE VRSTOM PISMENIH POVRATNIH INFORMACIJA ZA RODITELJE KORISTITE
Prijedlozi mogućih komentara i fraza za izvješće o napretku učenika
U nastavku pogledajte neke od obrazaca kojima se možete koristiti u izvješću o napretku namijenjenom roditeljima.
___________________ potpuno razumije koncepte društvenih predmeta u skladu s dobnim zahtjevima.
___________________ je u ovom polugodištu naporno radila, ali je njezin napredak slabiji nego što sam željela. Možemo li se vidjeti kako bismo raspravili o mogućim učinkovitim strategijama?
___________________ uživa u učenju i raspravi o aktualnim temama i događajima.
U ovom trenutku, ___________________ je uspješno savladao osnovne koncepte predmeta za ovu razinu.
___________________ je imao poteškoća s ispitima i kvizovima, posebno iz povijesti i zemljopisa. Molim vas da mu pomognete u pripremi uoči svakog ispita ili kontrolnog zadatka.
___________________ ima problema s mnogim osnovnim vještinama. Možemo li se sastati kako bismo razgovarali o mogućim učinkovitim strategijama?
___________________ može lako povezati povijest s trenutačnim događajima i kritički razmišljati o vezama među njima.
___________________ predaje dobro promišljene radove potkrijepljene temeljitim istraživanjem.
___________________ ima poteškoća s pamćenjem i prisjećanjem važnih datuma/događaja/koncepata. Molim vas, pomozite ___________________ redovito raditi na tome.
Kvaliteta domaćih zadataka ___________________ iz društvenih predmeta nije dosljedna. Dosljednim trudom i radom na domaćim zadatcima ___________________ zaslužio bi veću konačnu ocjenu.
___________________ je potrebno više vježbe u vještini snalaženja na zemljopisnoj karti.
___________________ vješto primjenjuje primarne i sekundarne resurse u istraživanju teme.
___________________ često pomaže kolegama iz razreda u razumijevanju koncepata umjesto da samo otkrije ispravan odgovor.
___________________ istinski uživa u učenju povijesti i čini dodatni napor kako bi bio što bolje usredotočen na nastavi.
___________________ je aktivna u razrednim raspravama i grupnim aktivnostima.
___________________ ima poteškoća u zadržavanju sadržaja, rječnika i povijesnih podataka iz društvenih predmeta.
___________________ uživa u radu s kartama i učenju o novim zemljama.
___________________ razumije i koristi se osnovnim konceptima i vokabularom društvenih predmeta.
___________________ razumije i primjenjuje matematičke, prirodoslovne i jezične koncepte i vještine na nastavi društvenih predmeta.
___________________ aktivno surađuje s ostalim učenicima na grupnom zadatku.
___________________ treba poraditi na razumijevanju koncepta __________________.
..................
NAPOMENA
- SAD: Teacher Vision – blog sa savjetima za učitelje.
- Izvor: teachervision.com
Kako se služiti rubrikama za povratne informacije
USMENE POVRATNE INFORMACIJE Prema akademskom istraživanju, povratne informacije imaju više…
Povratne informacije i što vrijedi pamtiti
Udruga također objavljuje časopis The Educational Leadership Magazine,koji je nedavno…
Obrazovanje Montessori moglo bi smanjiti jaz između bogatih i siromašnih
Nedavno smo svoga trogodišnjeg sina upisali u predškolu. Nakon loših…