LIKOVNI MI VOLIMO [49]
Poslije kiše gljive rastu
Zaredali su se kišni dani. Učenici s roditeljima ubiru jesenske plodove. Šume u našem zavičaju skrivaju slasne primjerke poznatih ukusnih gljiva: vrganji, lisičarke, poljske pečurke.
Odvažili smo se prikazati ih u uvećanom kadru (korelacija s PID-om), u mekoj toploj zemlji prepunoj lišća. Mene je oduševilo što su se odmaknuli od šabloniziranih pristupa slici gljive te su uronili u sve detalje koje uočavaju i nastojali ih prikazati kombiniranom tehnikom.
LIKOVNI JEZIK:
Kadar
Detalji
Slikanje po promatranju
ISHOD:
OŠ LK B.3.1.
Učenik povezuje likovno i vizualno umjetničko djelo s osobnim doživljajem, likovnim jezikom i tematskim sadržajem djela.
OŠ LK B.3.2.
Učenik uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te opisuje vlastiti doživljaj stvaranja.
ikt C.2.4.
Učenik uz učiteljevu pomoć odgovorno upravlja prikupljenim informacijama.
osr A.2.3.
Učenik razvija osobne potencijale.
LIKOVNO-TEHNIČKO SREDSTVO:
uljne pastele i vodene boje
Album radova: https://photos.app.goo.gl/wCYn8Zw7F488vQCh6
Nakon uspješno završenog sata, učenici su imali i izvannastavnu aktivnost koja je ove godine likovna skupina. Zbog lakše i brže organizacije nastojim organizirati da uvijek radimo istim likovno-tehničkim sredstvom, ali da produbljujemo pojmove koje usvojimo na satu likovne kulture.
Odlučili smo biti brzi kao vjetar, pa u jesen kad vjetar puhne podigne i lišće sa zemlje i nosi ga u vrtlogu. Učenici su ograničenom vremenu, u pet minuta uljnim pastelom trebali nacrtati pet različitih listova, zatim brzim potezima pastelom prikazati ples vjetra. Na kraju su površinu obojili nježno plavom bojom, jer vjetar je podignuo lišće i pleše s njim u zraku (transparentnost u povezivanju).
LIKOVNI JEZIK:
Kompozicija boja i crta
Obrisna crta
ISHOD:
OŠ LK A.3.1.
Učenik likovnim i vizualnim izražavanjem interpretira različite sadržaje.
OŠ LK A.3.2.
Učenik pokazuje fine motoričke vještine upotrebom različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitom likovnom izražavanju.
osr B.2.2.
Učenik razvija komunikacijske kompetencije.
LIKOVNO-TEHNIČKO SREDSTVO:
uljni pastel i vodene boje
- Radovi učenika 3.b OŠ Sveta Nedelja, nastali pod mentorstvom učiteljice Sandre Vuk,
- Album radova: https://photos.app.goo.gl/HDUo6KWpsQnxaAfD6
- Mrežna stranica za likovnu kulturu: https://sites.google.com/view/likovna-kultura/naslovnica

Raspored online nastave za utorak, 17. ožujka 2020.
Isto kao i danas i u…

Robovanje ekranima uskraćuje djeci zdravi razvoj
… važno svim dionicima odgojno-obrazovnog sustava…

Lektiru obrađujemo na zanimljiv i kreativan način
... odijevaju Crvenkapičinu haljinu, lovčev šešir…

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete
...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?
Zašto je važna dinamička akomodacija i…

Nadahnjujući citati o učiteljima
Dan učitelja, koji slavimo 5. listopada,…
Uredništva Školske knjige
„Ničega se u životu ne trebamo bojati. Samo trebamo razumjeti.“
Marie Skłodowska Curie

Docendo discimus. (Poučavajući (druge) učimo (i sami)).

Prava radost ozbiljna je stvar.
Seneka Mlađi

„Usuditi se – to je cijena napretka.“
V. Hugo

Priroda
„A što bih jedino potomcima htio namrijeti u baštinu – bila bi vedrina. Kristalna kocka vedrine.“
Tin Ujević

Ujedinjena snaga je jača.

Glazbena umjetnost,
Priroda i društvo
Život je kratak, prekrši pravila. Oprosti brzo, ljubi polako. Voli istinski. Smij se nekontrolirano i nikada nemoj žaliti ni za čime što te nasmijavalo.
Mark Twain

Dobri rezultati i zadovoljstvo počivaju na upornosti i vjeri u ono što radimo.

Uvijek činiti dobro ‒ sebi, drugima i prirodi!

Medicina,
Stomatologija
Sutra je novi dan.

Ako voliš ono što radiš, samo ti uspjeh može stati na put.

Politika i gospodarstvo,
Pravo,
Trgovina,
Turizam i ugostiteljstvo
Budi promjena koju želiš vidjeti u svijetu.
Mahatma Gandi

„Osim tišinom, ono čime se još jedino može izreći neizrecivo jest glazba.“
Aldous Huxley

Glazbena umjetnost
Svi naši snovi mogu se ostvariti, ako ih imamo hrabrosti slijediti.
W.Disney

Tek kad osjetiš da ti stopala više ne mogu dodirnuti tlo, na pravome si mjestu da napraviš nešto uzbudljivo.
David Bowie

„The limits of your language are the limits of your world.“
Ludwig Wittgenstein

Bog je u detaljima.
Mies van der Rohe

Likovna umjetnost
„Nikad nećete dobiti želju, a da pritom niste dobili i moć da je ispunite.“
Richard Bach

Leti ko lišće što vir ga vije,
za let si, dušo, stvorena.Tin Ujević

Najljepše što možete doživjeti je zagonetnost. Ona je izvor svake istine, umjetnosti i znanosti.
Albert Einstein

„Carpe diem (Iskoristi dan).“
Horacije

Razredna nastava
Osmijeh i lijepa riječ otvaraju sva vrata.

Svaki je trenutak zanosa duboko ukorijenjen u prošlosti i ne rađa se na jalovoj zemlji ni pukom slučajnošću, već je plod duboke brižnosti, razvoja i truda. -Anaïs Nin

Ako nešto ne možete objasniti jednostavno, onda to ne razumijete dovoljno dobro.
Albert Einstein

Teci! Budi voda, a ne stijena!

Hrvatski jezik
„Sine ira et studio (Bez mržnje i pristranosti).“
Publije Kornelije Tacit

Samo za korisnike portala
Za dodavanje članaka u „Moje članke” morate biti prijavljeni na Školski portal.