LIKOVNI MI VOLIMO [49]

Poslije kiše gljive rastu

petak, 11. listopada 2019.

Zaredali su se kišni dani. Učenici s roditeljima ubiru jesenske plodove. Šume u našem zavičaju skrivaju slasne primjerke poznatih ukusnih gljiva: vrganji, lisičarke, poljske pečurke.

Poslije kiše gljive rastu

Odvažili smo se prikazati ih u uvećanom kadru (korelacija s PID-om), u mekoj toploj zemlji prepunoj lišća. Mene je oduševilo što su se odmaknuli od šabloniziranih pristupa slici gljive te su uronili u sve detalje koje uočavaju i nastojali ih prikazati kombiniranom tehnikom.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 LIKOVNI JEZIK:

Kadar

Detalji

Slikanje po promatranju

ISHOD:

OŠ LK B.3.1.

Učenik povezuje likovno i vizualno umjetničko djelo s osobnim doživljajem, likovnim jezikom i tematskim sadržajem djela.

OŠ LK B.3.2.

Učenik uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te opisuje vlastiti doživljaj stvaranja.

ikt C.2.4.

Učenik uz učiteljevu pomoć odgovorno upravlja prikupljenim informacijama.

osr A.2.3.

Učenik razvija osobne potencijale.

LIKOVNO-TEHNIČKO SREDSTVO:

uljne pastele i vodene boje

 Album radova: https://photos.app.goo.gl/wCYn8Zw7F488vQCh6

Nakon uspješno završenog sata, učenici su imali i izvannastavnu aktivnost koja je ove godine likovna skupina. Zbog lakše i brže organizacije nastojim organizirati da uvijek radimo istim likovno-tehničkim sredstvom, ali da produbljujemo pojmove koje usvojimo na satu likovne kulture.

Odlučili smo biti brzi kao vjetar, pa u jesen kad vjetar puhne podigne i lišće sa zemlje i nosi ga u vrtlogu. Učenici su ograničenom vremenu, u pet minuta uljnim pastelom trebali nacrtati pet različitih listova, zatim brzim potezima pastelom prikazati ples vjetra. Na kraju su površinu obojili nježno plavom bojom, jer vjetar je podignuo lišće i pleše s njim u zraku (transparentnost u povezivanju).

 

 

LIKOVNI JEZIK:

Kompozicija boja i crta

Obrisna crta

ISHOD:

OŠ LK A.3.1.

Učenik likovnim i vizualnim izražavanjem interpretira različite sadržaje.

OŠ LK A.3.2.

Učenik pokazuje fine motoričke vještine upotrebom različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitom likovnom izražavanju.

osr B.2.2.

Učenik razvija komunikacijske kompetencije.

LIKOVNO-TEHNIČKO SREDSTVO:

uljni pastel i vodene boje

Vezani članci
Školski portal: Prodajem Pinokija

Prodajem Pinokija

U ovoj drugoj, gudačkoj, ništa im se ne da, sve…

Školski portal: Učiteljica koja je kolegama blizu i na daljinu

Učiteljica koja je kolegama blizu i na daljinu

Svi koji znaju Sandru ili prate njezin rad znaju s…

Školski portal: Satove će voditi naši vrhunski sportaši

Satove će voditi naši vrhunski sportaši

… za svaki razred od dva do tri sata emitirat…

5+ klub
Stručni skupovi Školske knjige
Slovopis
e priručnik
Preuzimanje digitalnih udžbenika
Preuzimanje višemedijskih materijala
Preuzimanje višemedijskih materijala za srednju školu
E-priručnik Tehnička podrška
Lente vremena
Školski portal: Robovanje ekranima uskraćuje djeci zdravi razvoj

Robovanje ekranima uskraćuje djeci zdravi razvoj

… važno svim dionicima odgojno-obrazovnog sustava…

Školski portal: Lektiru obrađujemo na zanimljiv i kreativan način

Lektiru obrađujemo na zanimljiv i kreativan način

... odijevaju Crvenkapičinu haljinu, lovčev šešir…

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto je važna dinamička akomodacija i…

Nadahnjujući citati o učiteljima

Nadahnjujući citati o učiteljima

Dan učitelja, koji slavimo 5. listopada,…