POSTOJI SEDAM JEDNOSTAVNIH NAČINA

Evo kako možete pomoći učenicima da obraćaju pozornost tijekom sata

petak, 26. siječnja 2018.

Za mnoge je učitelje pokušati pomoći učenicima da „obraćaju pozornost” možda pogrešan način da poboljšaju ono što vjerojatno pokušavaju poboljšati.

Evo kako možete pomoći učenicima da obraćaju pozornost tijekom sata
  • Ravnodušni učenici.
  • Apatični odgovori.
  • Neinspiriran rad.
  • Pričanje.
  • Slanje poruka.
  • Bihevioralni problemi.
  • Skretanje sa zadatka.
  • Sanjarenje.

Sve su ovo obilježja učionice i kurikuluma kojima je potrebna značajna reforma, a ne nekoliko „površinskih zahvata” kojima bi se učenicima pomoglo da „duže bulje u nešto što im uopće nije važno”.

S druge strane, za neke se cijeli problem može doista svoditi na puku angažiranost učenika. Vi možda radite u vrlo tradicionalnoj učionici ili imate kratke „izljeve” izravnih informacija, PowerPointova, pravljenja bilježaka itd., koji bi bili učinkovitiji kad bi pažnja i angažman učenika bili bolji. Ako je to slučaj, u ovom tekstu možete pronaći sedam jednostavnih načina koje svaki učitelj može implementirati u bilo koje vrijeme želi li, do određene mjere, pomoći učenicima da bolje obrate pažnju.

■  SEDAM JEDNOSTAVNIH NAČINA NA KOJE MOŽETE POMOĆI UČENICIMA DA OBRAĆAJU POZORNOST U TRADICIONALNOJ UČIONICI:

 1) KORISTITE METODU 10:2

Za svakih 10 minuta poučavanja dopustite učenicima dvije minute da procesuiraju gradivo i odgovore na pitanja.

2) UKLJUČITE KRETANJE U SVOJE LEKCIJE.

3) UBRZAJTE TEMPO.

Istraživači su otkrili da poučavanje pri bržem tempu učenicima pruža više prilika za angažman, reagiranje te za prelazak na sljedeći koncept.

4) PRUŽITE ČESTE I UČINKOVITE POVRATNE INFORMACIJE.

5) DOPUSTITE 5-7 SEKUNDI „VREMENA ZA RAZMIŠLJANJE” I TADA POSTAVITE NEKO PITANJE.

6) NEKA UČENICI KORISTE METODU SAŽIMANJA 3-2-1.

Na kraju lekcije učenici neka zapišu tri stvari koje su naučili, dvije zanimljive stvari i jedno pitanje u vezi s lekcijom. Omogućite im dovoljno vremena da podijele svoje misli s vršnjacima.

7) PERIODIČNO PAUZIRAJTE USRED REČENICE.

Tražite od učenika da popune praznine.

NAPOMENA

  • TeachThought je portal posvećen podržavanju i obrazovanju edukatora i razvijanju poučavanja u 21. stoljeću. TeachThought primarno prenosi teme vezane uz istraživanje novih modela poučavanja i uloge igre u učenju te pomaže edukatorima da usavrše vlastiti zanat u današnjim učionicama.
  • Izvor: teachthought.com
Vezani članci
Školski portal: Bogato uređene učionice odvlače pozornost i ometaju učenje

Bogato uređene učionice odvlače pozornost i ometaju učenje

…previše dekoracija na zidovima može ometati dječju pažnju i otežavati…

Školski portal: Kako učitelji raspoređuju svoju pažnju?

Kako učitelji raspoređuju svoju pažnju?

Jedno je takvo istraživanje uz to zabilježilo i zaključke učitelja…

Školski portal: Raspored online nastave za utorak, 17. ožujka 2020.

Raspored online nastave za utorak, 17. ožujka 2020.

Isto kao i danas i u utorak će učenici razredne…

5+ klub
Stručni skupovi Školske knjige
Slovopis
e priručnik
Preuzimanje digitalnih udžbenika
Preuzimanje višemedijskih materijala
Preuzimanje višemedijskih materijala za srednju školu
E-priručnik Tehnička podrška
Lente vremena
Školski portal: Robovanje ekranima uskraćuje djeci zdravi razvoj

Robovanje ekranima uskraćuje djeci zdravi razvoj

… važno svim dionicima odgojno-obrazovnog sustava…

Školski portal: Lektiru obrađujemo na zanimljiv i kreativan način

Lektiru obrađujemo na zanimljiv i kreativan način

... odijevaju Crvenkapičinu haljinu, lovčev šešir…

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto je važna dinamička akomodacija i…

Nadahnjujući citati o učiteljima

Nadahnjujući citati o učiteljima

Dan učitelja, koji slavimo 5. listopada,…