Vrednovanje na daljinu u nastavi povijesti_OŠ

Tema

Prema novome kurikulumu Povijesti i svrsi te cilju vrednovanja, vrednovanje se dijeli na vrednovanje naučenog, vrednovanje za učenje i vrednovanje kao učenje.

Nove su okolnosti dovele do toga da učitelji na samome kraju školske godine novi sustav vrednovanja trebaju prilagoditi novim okolnostima. Kako se nastava Povijesti odvija na daljinu, tako se i sustav vrednovanja prilagođava tim uvjetima. Nove tehnološke mogućnosti, različite digitalne platforme i alati u velikoj mjeri to omogućuju i olakšavaju posao. S njihovom primjenom mijenjaju se i prilagođavaju i sami elementi ocjenjivanja što će predavač objasniti i pokazati na primjerima.

 
Toni Rajković, profesor povijesti i etnolog, učitelj savjetnik u Osnovnoj školi Šestine u Zagrebu. Licencirani je turistički vodič za Zagreb, Zagrebačku županiju i sjevernu Hrvatsku. Redoviti je suradnik obrazovnog programa HRT „Školski sat - povijest” i jedan od autora udžbenika Klio 6.


Predavač





Preuzmite prezentaciju
5+ klub
Stručni skupovi Školske knjige
Slovopis
e priručnik
Preuzimanje digitalnih udžbenika
Preuzimanje višemedijskih materijala
Preuzimanje višemedijskih materijala za srednju školu
E-priručnik Tehnička podrška
Lente vremena
Školski portal: Robovanje ekranima uskraćuje djeci zdravi razvoj

Robovanje ekranima uskraćuje djeci zdravi razvoj

… važno svim dionicima odgojno-obrazovnog sustava…

Školski portal: Lektiru obrađujemo na zanimljiv i kreativan način

Lektiru obrađujemo na zanimljiv i kreativan način

... odijevaju Crvenkapičinu haljinu, lovčev šešir…

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto je važna dinamička akomodacija i…

Nadahnjujući citati o učiteljima

Nadahnjujući citati o učiteljima

Dan učitelja, koji slavimo 5. listopada,…