IZ DRUGOGA KUTA

Naša djeca trebaju „drukčije”, a ne „više”…

četvrtak, 12. srpnja 2018.

Svi to radimo… Poučavamo nešto što učenici ne razumiju. U našim su glavama materijal i vještine koje je potrebno svladati vrlo jednostavni i izravni, ali iz nekog razloga učenici…

Naša djeca trebaju „drukčije”, a ne „više”…

… jednostavno ne razumiju informaciju koju im želimo prenijeti.

Naši nam instinkti nalažu da radimo ono što nam se čini smislenim…

  • „Možda će me učenici razumjeti budem li ponavljao te pričao glasnije ili sporije.”
  • „Možda će učenici razumjeti gradivo zadam li im više domaće zadaće.”
  • „Možda će informacije postati razumljive objasnim li ih još nekoliko puta.”

A zatim… bez obzira na sve, željenih rezultata i dalje nema.

Zbog toga još jednom moramo napraviti ono što smatramo smislenim…

Potom sve ponoviti, jer mislimo da će se nešto promijeniti i da će učenici zapamtiti.

To je poput lošeg sna koji se iznova ponavlja. Svi smo bili u toj situaciji.

Učitelji misle da djeca trebaju više onoga što radimo želimo li da to razumiju i zapamte.

Stoga im dajemo više…I više…I više…Sve dok im se to ne počne gaditi, a mi učitelji zaboravljamo zašto to uopće radimo.

Što više dajemo, to se naši učenici sve više udaljavaju od stvarnog razumijevanja ili svladavanja vještina.

Moramo odbaciti „više” i usmjeriti se na načine na koje te iste informacije ili vještine možemo prenijeti „drukčije”.

 

Naša djeca ne trebaju više nečega što ne razumiju…Ona trebaju da im ono što ne razumiju predstavimo na drukčiji način.

Također, svojim učenicima moramo dopustiti da izraze mišljenje o tome kako bi to „drukčije” moglo izgledati.

 

Tko zna, možda je upravo njihova verzija „drukčijeg” ono što je potrebno za promjenu…

………………….

NAPOMENA

  • Autor teksta je Justin TARTE, osnovnoškolski učitelj koji je usredotočen na to da učenje bude važno i smisleno za učenike kao i na primjenu tehnologije i društvenih medija u obrazovanju.
  • Izvor: justintarte.com
Vezani članci
Školski portal: Obilježja učinkovite povratne informacije

Obilježja učinkovite povratne informacije

Jedna od njezinih autorica, Emily, piše o povratnim informacijama u…

Školski portal: Osnažite učenike uz pomoć ovih 10 poruka

Osnažite učenike uz pomoć ovih 10 poruka

Riječi koje izgovaramo itekako su važne, posebno ako ste učitelj.…

Školski portal: Važnije je razumjeti nego znati

Važnije je razumjeti nego znati

… sposobnost analiziranja i smještanja činjenica u kontekst radi stvaranja…

5+ klub
Stručni skupovi Školske knjige
Slovopis
e priručnik
Preuzimanje digitalnih udžbenika
Preuzimanje višemedijskih materijala
Preuzimanje višemedijskih materijala za srednju školu
E-priručnik Tehnička podrška
Lente vremena
Školski portal: Robovanje ekranima uskraćuje djeci zdravi razvoj

Robovanje ekranima uskraćuje djeci zdravi razvoj

… važno svim dionicima odgojno-obrazovnog sustava…

Školski portal: Lektiru obrađujemo na zanimljiv i kreativan način

Lektiru obrađujemo na zanimljiv i kreativan način

... odijevaju Crvenkapičinu haljinu, lovčev šešir…

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto je važna dinamička akomodacija i…

Nadahnjujući citati o učiteljima

Nadahnjujući citati o učiteljima

Dan učitelja, koji slavimo 5. listopada,…