SAD > NEĆU DATI DVOJKU AKO UČENIK NIJE UČINIO APSOLUTNO NIŠTA
Inflacija ocjena tjera učitelje da odustanu od poučavanja
Sjedim u svojoj učionici i razmišljam o posljedicama inflacije ocjena. U školi u kojoj radim administracija inzistira na tome da se nijednom djetetu ne zaključuje ocjena manja od dvojke…
…čak i ako sjedi besposleno cijelu godinu i ničime ne pokazuje da je svladalo gradivo.
Prijeti mi čak i optužba za „nepoštivanje postupaka i protokola” odbijem li učeniku koji ne želi učiti zaključim višu ocjenu. Dakle, trebam li popustiti i slijediti krdo kao i većina ili se zauzeti za ono što mislim da je ispravno i etično? Čini se da će mi inzistiranje na akademskoj odgovornosti donijeti lošu ocjenu u mom učiteljskom dosjeu.
Znajući posljedice, moji prsti i dalje ne mogu upisati tu laž. Ne mogu čiste savjesti upisati dvojku, znajući da moji učenici nisu učinili ništa da barem pokušaju svladati gradivo.
Zašto moram dati ostavku kako bih se mogla pogledati u zrcalo?
Zašto moji učenici moraju izgubiti učitelja koji je posvećen njihovu napretku?
Što mi kao učitelji ovdje uopće radimo? Izigravamo roditelje i dajemo učenicima lažan osjećaj postignuća. Sigurno je da će im, jednom kad prijeđu prag ove škole, posljedice akademske neodgovornosti postati bolno jasne.
Jedan dan, kad sam zamolila učenike da uzmu olovku i papir u ruke i počnu zapisivati ne bi li bolje naučili, čula sam nekoliko učenika kako šapću: „Pa nije da ćemo dobiti jedinicu ne budemo li poslušali!”
Ovaj fenomen onemogućuje učitelja da natjera učenike da izvršavaju sve zadatke, pa i one koji ne odgovaraju njihovu raspoloženju ili smatraju da za njega nemaju potrebne vještine. Iskreno govoreći, to ometa proces učenja u njegovu samom začetku i onemogućuje učitelja da motivira.
Zato moji prsti upisuju jedinicu za nerad, a procjena moga rada i dalje je u ravnoteži. Neću dati dvojku ako učenik nije učinio apsolutno ništa.
Prije nego što kompromitiram svoju etiku i ono što znam da je u najboljem interesu učenika, jednostavno „pognem glavu” i poučavam. Poučavam sve dok se ta poslovična cipela ne spusti na moju glavu, kad se moram početi braniti jer sam ispravna u svijetu laži i alternativnih činjenica.
Ako dijelite moju realnost, ostavit ću vas s pitanjem koje me muči svakodnevno – što činiti po tom pitanju?
----------------------
NAPOMENA:
- SAD | The Educators Room – američkiobrazovni portal čiji je glavni cilj podići svijest o važnosti učitelja u društvu kao i zalaganje za obrazovne reforme, čiji bi glavni nositelji trebali biti učitelji.
- Izvor: theeducatorsroom.com
Ključne riječi
Kako se nositi s učenikom čije se ocjene [i ponašanje] pogoršavaju
No ako ste poput većine učitelja vaša bi očekivana reakcija…
Tri glavna razloga zašto su ocjene loše za obrazovanje
Danas, međutim, suprotnost ne može biti veća. Ocjene su temelj…
Raspored online nastave za utorak, 17. ožujka 2020.
Isto kao i danas i u…
Robovanje ekranima uskraćuje djeci zdravi razvoj
… važno svim dionicima odgojno-obrazovnog sustava…
Lektiru obrađujemo na zanimljiv i kreativan način
... odijevaju Crvenkapičinu haljinu, lovčev šešir…
Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete
...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…
Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?
Zašto je važna dinamička akomodacija i…
Nadahnjujući citati o učiteljima
Dan učitelja, koji slavimo 5. listopada,…
Uredništva Školske knjige
Tek kad osjetiš da ti stopala više ne mogu dodirnuti tlo, na pravome si mjestu da napraviš nešto uzbudljivo.
David Bowie
Uvijek činiti dobro ‒ sebi, drugima i prirodi!
Medicina,
Stomatologija
Docendo discimus. (Poučavajući (druge) učimo (i sami)).
Osmijeh i lijepa riječ otvaraju sva vrata.
Život je kratak, prekrši pravila. Oprosti brzo, ljubi polako. Voli istinski. Smij se nekontrolirano i nikada nemoj žaliti ni za čime što te nasmijavalo.
Mark Twain
Ako voliš ono što radiš, samo ti uspjeh može stati na put.
Politika i gospodarstvo,
Pravo,
Trgovina,
Turizam i ugostiteljstvo
Najljepše što možete doživjeti je zagonetnost. Ona je izvor svake istine, umjetnosti i znanosti.
Albert Einstein
Ako nešto ne možete objasniti jednostavno, onda to ne razumijete dovoljno dobro.
Albert Einstein
Dobri rezultati i zadovoljstvo počivaju na upornosti i vjeri u ono što radimo.
Leti ko lišće što vir ga vije,
za let si, dušo, stvorena.Tin Ujević
„The limits of your language are the limits of your world.“
Ludwig Wittgenstein
Prava radost ozbiljna je stvar.
Seneka Mlađi
Sutra je novi dan.
„A što bih jedino potomcima htio namrijeti u baštinu – bila bi vedrina. Kristalna kocka vedrine.“
Tin Ujević
Svi naši snovi mogu se ostvariti, ako ih imamo hrabrosti slijediti.
W.Disney
Budi promjena koju želiš vidjeti u svijetu.
Mahatma Gandi
Bog je u detaljima.
Mies van der Rohe
Likovna umjetnost
„Usuditi se – to je cijena napretka.“
V. Hugo
Priroda
„Sine ira et studio (Bez mržnje i pristranosti).“
Publije Kornelije Tacit
„Nikad nećete dobiti želju, a da pritom niste dobili i moć da je ispunite.“
Richard Bach
„Osim tišinom, ono čime se još jedino može izreći neizrecivo jest glazba.“
Aldous Huxley
Glazbena umjetnost
Ujedinjena snaga je jača.
Glazbena umjetnost,
Priroda i društvo
„Ničega se u životu ne trebamo bojati. Samo trebamo razumjeti.“
Marie Skłodowska Curie
„Carpe diem (Iskoristi dan).“
Horacije
Razredna nastava
Teci! Budi voda, a ne stijena!
Hrvatski jezik
Svaki je trenutak zanosa duboko ukorijenjen u prošlosti i ne rađa se na jalovoj zemlji ni pukom slučajnošću, već je plod duboke brižnosti, razvoja i truda. -Anaïs Nin
Samo za korisnike portala
Za dodavanje članaka u „Moje članke” morate biti prijavljeni na Školski portal.