I. OŠ VARAŽDIN

Prva edukativna igra u kojoj učenici spašavaju Varaždin od požara

ponedjeljak, 4. ožujka 2019.

Stoljetna vještica probudila je zmaja koji je spavao i zapalio vatru oko Varaždina. Gori deset plamena (u igri lampica) koje igrači trebaju ugasiti u 30 minuta.

Prva edukativna igra u kojoj učenici spašavaju Varaždin od požara

Ako to uspiju, spasili su Varaždin od požara, ako ne – Varaždin je izgorio. Tako izgleda prva hrvatska igra „Angels and the dragon” koja je izrađena u I. OŠ Varaždin u sklopu projekta Erasmus+ „Igrifikacijom do boljih rezultata – nauči me igrati”, a koja je prvi put predstavljena javnosti.

Igru su napravili marljivi učenici i nastavnici I. OŠ Varaždin.

– Projekt je odobren ove godine i od svih projekata u Hrvatskoj ostvario je najviše bodova, što mi je jako drago. Riječ je o edukativnoj igri iz povijesti i geografije sa svrhom da nastava djeci bude zanimljivija, učenici budu aktivniji u nastavnom procesu koji je na taj način dinamičniji. Prva hrvatska igra, koja je danas prvi put predstavljena javnosti u I. OŠ Varaždin, rađena je na engleskom jeziku kako bi bila razumljiva i našim partnerima u projektu iz Slovenije i Španjolske, a temeljena je na gradivu sedmog i osmog razreda koje bi djeca trebala znati. Radi se o stolnoj igri potpomognutoj informacijsko-komunikacijskom tehnologijom, odnosno igrači u igri trebaju imati tablet ili mobitel zbog skeniranja koda kako bi mogli pronaći pitanje i 3D naočale za rješavanje nekih problema. To nisu klasični zadatci i, da bi ih riješili, učenici moraju poznavati i druge predmete poput matematike, kemije i biologije. Temeljena je na principu room escape tako da oni sami moraju otkriti koji im je zadatak, odnosno pronaći neki trag – objasnila je učiteljica Tea PAVIČIĆ ZAJEC iz I. OŠ Varaždin, koordinatorica projekta.

Da je zanimljivo učiti igrom potvrdio je i pomoćnik ministrice znanosti obrazovanja i sporta Momir KARIN.

– Sigurno je da će kurikularna reforma utjecati na to da naša djeca budu još bolja, no činjenica je da stalno nešto treba razvijati i popravljati. Ova igra ide upravo u tom smjeru, da se uz nju uči. Što ima ljepše od igranja i učenja! Znanje je nešto najvrjednije, a kad do toga dolazite igrom to je hvale vrijedno. Uvijek sam govorio da treba sačuvati dijete u sebi, smisao za igru i da se nikad ne bismo trebali prestati igrati. Ovom igrom predstavljamo i ljepote naše domovine, što je na hvalu svima nama – rekao je pomoćnik ministrice znanosti obrazovanja i sporta.

Zamjenica varaždinskoga gradonačelnika Sandra MALENICA priznala je da je imala priliku otkriti neke detalje iz igre.

– Moram reći da sam oduševljena. Silno smo ponosni na sve vas, ne samo na I. OŠ Varaždin nego na naše obrazovanje. Varaždinci si vole tepati da su prvi, a upravo ovakvi projekti dokazuju da si ne trebamo tepati, jer prvi stvarno jesmo. Nastavimo tako i dalje – poručila je Malenica.

Karmen HANS JALŠOVEC istaknula je da je I. OŠ Varaždin uvijek nastojala pratiti sve nove trendove u odgoju i obrazovanju, pa je tako i igra „Angels and the dragon” nastala kao rezultat takvog projekta.

– Radi se o novoj strategiji učenja. I. OŠ Varaždin nije ušla u kurikularnu reformu, ali smo ovakvim projektima sigurno utjecali na to da i naši učenici imaju uvjete kao da su u reformi. U sedam projekata Erasmus+ koje smo dosad proveli ostvarili smo 200 tisuća eura prihoda i na to smo jako ponosni. U projektima sudjeluje 50 posto učitelja te je dosad 60-ak učenika bilo na različitim mobilnostima. Veseli nas svaki novi projekt koji ćemo dobiti. Nadam se da će Grad Varaždin i Ministarstvo i dalje biti podrška našem radu, a mi ćemo se i dalje truditi da idemo ukorak s vremenom i zato nas veseli svaki novi projekt koji ćemo dobiti – zaključila je ravnateljica Hans Jalšovec.

Igra „Angels and the dragon” bit će predstavljena na učiteljskim vijećima, Učiteljskom vijeću razredne nastave iz povijesti i geografije te na Vijeću ravnatelja.

Nositelj projekta Erasmus+ „Igrifikacijom do boljih rezultata – nauči me igrati” jest I. OŠ Varaždin, a partneri OŠ Bistrica ob Sotli iz Slovenije i CEIP Bernardino Perez iz Španjolske. Projekt je usmjeren na razvoj novih metoda poučavanja temeljenih na igrifikaciji te izradi edukativnih društvenih igara iz nastavnih područja povijesti i geografije koje uključuju i uporabu IKT-a. [ IZ DRUGIH MEDIJA | varazdinske-vijesti.hr ]

Vezani članci
Školski portal: Trnsko – škola izlazećeg sunca

Trnsko – škola izlazećeg sunca

Projekt Vrata škole otvorena prema svijetu ovog je puta ravnatelja…

Školski portal: Slovensko iskustvo od velike koristi

Slovensko iskustvo od velike koristi

U pratnji nastavnika ISŠ-a Mate SABOLA počeli su i uspješno…

Školski portal: Malteško Erasmusovo iskustvo zagrebačkih srednjoškolaca

Malteško Erasmusovo iskustvo zagrebačkih srednjoškolaca

… COmpetitive VET for learners and teachers II, COVET II…

5+ klub
Stručni skupovi Školske knjige
Slovopis
e priručnik
Preuzimanje digitalnih udžbenika
Preuzimanje višemedijskih materijala
Preuzimanje višemedijskih materijala za srednju školu
E-priručnik Tehnička podrška
Lente vremena
Školski portal: Robovanje ekranima uskraćuje djeci zdravi razvoj

Robovanje ekranima uskraćuje djeci zdravi razvoj

… važno svim dionicima odgojno-obrazovnog sustava…

Školski portal: Lektiru obrađujemo na zanimljiv i kreativan način

Lektiru obrađujemo na zanimljiv i kreativan način

... odijevaju Crvenkapičinu haljinu, lovčev šešir…

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto je važna dinamička akomodacija i…

Nadahnjujući citati o učiteljima

Nadahnjujući citati o učiteljima

Dan učitelja, koji slavimo 5. listopada,…