KUME, KUME KOLIKO JE SATI

Koliko je sati – igra memorije

ponedjeljak, 18. studenoga 2019.

Digitalna ura, analogna ura, brojevi, velika kazaljka, mala kazaljka, koliko je sati, 14 sati, 19 sati, 6 sati i 15 minuta, pamti, misli, sve se pomiješalo, trebalo je i malo odmoriti.

Koliko je sati – igra memorije

Nema odmora, može jedna igra? Može.

Igramo – koliko je sati?

POTREBAN PRIBOR: 

  • kartice s prikazom vremena tiskane ili ispisane u dva primjerka.

 

Učenike podijelimo u dvije skupine i to tako da sjede jedni nasuprot drugih. Svakoj skupini podijelimo kartice na kojima je tiskano ili rukom ispisano koliko je sati.

Igramo tako da učenici traže svog para na suprotnoj strani.

  • Učenik pita: „Marko, Marko, koliko je sati?”
  • Marko sa svoje kartice čita sate i odgovara.
  • Ako su par, učenici sjedaju na pod, a ako nisu igraju dalje.
  • Potom Marko nekoga na drugoj strani pita: „Ana, Ana, koliko je sati?”
  • Ako su par, sjedaju na pod, a ako nisu igraju dalje.

Igra je zapravo „živa” verzija igre memorije – kao što bi okretali kartice na stolu i pamtili njihovo mjesto, tako učenici pamte što je rekao i gdje sjedi učenik s odgovarajućom urom.

Učenici moraju pronaći svoga para, dakle moraju dobro slušati kad drugi pitaju – koliko je sati.

Učitelj zadatak otežava odabirom kartica. Na karticama možemo napisati brojeve kao na digitalnoj ili analognoj uri, a možemo ih i kombinirati – tako da jedna skupina ima digitalne, a druga analogne. Na karticama mogu biti puni sati, a mogu biti dodane i minute.

VIŠA RAZINA

Možemo kombinirati jutarnje i popodnevne zapise vremena. Tako da učenik koji ima uru na kojoj je prikazano 7:20 mora pronaći učenika koji ima uru na kojoj je prikazano 19:20.

  • Bezbroj ideja i mogućnosti, a sve u svrhu uvježbavanja gradiva.

…………

Piše Božidarka HRVAČIĆ, učiteljica razredne nastave | OŠ Gustava Krkleca, Zagreb

…………

Nakon deset godina rada u vrtiću, odlučila sam malo odrasti i poći u školu. Sad radim u produženom boravku u OŠ Gustava Krkleca u Zagrebu. Svoj rad temeljim na kreativnom pristupu učenju, a omiljena mi je izreka ona Alberta Einsteina: „Mašta je mnogo važnija od znanja. Može se sve znati, ali ništa ne napraviti, dok se s malo mašte može napraviti sve.”

print - digitalna ura

Preuzmi 218.42 KB (.pdf)

print - analogna ura

Preuzmi 36.88 KB (.pdf)

print - prazna ura

Preuzmi 39.14 KB (.pdf)
Vezani članci
Školski portal: Muke po č i ć

Muke po č i ć

Neki učenici mogu lijepo čuti i pravilno napisati riječ, a…

Školski portal: Pletemo košaricu

Pletemo košaricu

Zapravo, ovo nije pletivo, više je tkanje ili motanje vune…

Školski portal: Kutak za kazališni trenutak

Kutak za kazališni trenutak

S tvrdnjom da takve zadaće učenici ne vole ne mogu…

5+ klub
Stručni skupovi Školske knjige
Slovopis
e priručnik
Preuzimanje digitalnih udžbenika
Preuzimanje višemedijskih materijala
Preuzimanje višemedijskih materijala za srednju školu
E-priručnik Tehnička podrška
Lente vremena
Školski portal: Robovanje ekranima uskraćuje djeci zdravi razvoj

Robovanje ekranima uskraćuje djeci zdravi razvoj

… važno svim dionicima odgojno-obrazovnog sustava…

Školski portal: Lektiru obrađujemo na zanimljiv i kreativan način

Lektiru obrađujemo na zanimljiv i kreativan način

... odijevaju Crvenkapičinu haljinu, lovčev šešir…

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto je važna dinamička akomodacija i…

Nadahnjujući citati o učiteljima

Nadahnjujući citati o učiteljima

Dan učitelja, koji slavimo 5. listopada,…