ERASMUS+ | PRVI TRANSNACIONALNI PROJEKTNI SASTANAK U POLJSKOJ
Dvogodišnji projekt stvaranje sustava poučavanja programiranja u OŠ
Od 4. do 6. studenoga 2019. održan je prvi transnacionalni projektni sastanak u Zamośću, pitoresknom gradiću u Poljskoj. Na tom je sastanku dogovorena organizacija posla, koncept intelektualnog učinka, vremenik i način izrade kurikuluma.
ŠKOLSKA KNJIGA je partner u projektu Erasmus + CodeInnova: Teaching programming in Primary school: curriculum, didactic methods, texbooks, online support.
Predstavnici Školske knjige u Zamośću bili su Tanja DJAKOVIĆ, koja koordinira projekt u Školskoj knjizi, i Stjepan DRMIĆ, koji će biti odgovoran za multimediju i vizualni identitet projekta.
Osnovni je cilj toga dvogodišnjeg projekta stvaranje suvisla sustava poučavanja programiranja u osnovnoj školi zajedno s nužnim resursima za poučavanje koji će biti primjenjivi u svim sustavima obrazovanja zemalja partnera – Poljske, Finske, Portugala i Hrvatske.
SPECIFIČNI SU CILJEVI:
- stvoriti suvisao osnovni kurikulum za poučavanje programiranja u osnovnoj školi
- dizajnirati i testirati 50 modela planova poučavanja za poučavanje programiranja u osnovnoj školi
- dizajnirati, testirati i učiniti dostupnim dva udžbenika za poučavanje programiranja u osnovnoj školi
- dizajnirati, testirati i učiniti dostupnom platformu koja podupire poučavanje programiranja u osnovnoj školi.
Školska knjiga izradit će dva udžbenika za programiranje – jedan za učenike od prvog do trećeg razreda, a drugi za učenike od četvrtog do osmog razreda osnovne škole. Osim toga, izradit će i platformu za potporu poučavanju programiranja uključujući didaktički materijal na četiri jezika zemalja partnera i engleskom jeziku.
Tanja Djaković predstavlja Školsku knjigu ostalim partnerima u projektu
KLJUČNI PARTNERI U PROJEKTU SU:
JYVASKYLAN YLIOPISTO – učiteljski fakultet iz Finske. Njegova osnovna odgovornost bit će izrada kurikuluma za poučavanje programiranja u osnovnoj školi.
I. osnovna škola Čakovec – njezina osnovna odgovornost bit će izrada i testiranje 50 modela poučavanja koji će odgovarati kurikulumu za poučavanje programiranja u osnovnoj školi.
Zamojskie Towarzystwo Oswiatowe, Poljska – njihova je osnovna odgovornost izrada koncepta i primjena testiranja kurikuluma, udžbenika, modela poučavanja i internetske platforme s preporukama za daljnju diseminaciju projekta.
Agrupamento de Escolas de Fornos de Algodres, Portugal – vodit će diseminaciju projektnih rezultata unutar Europske unije.
Radni sastanak partnera u projektu u Zamośću
Domaćine Boguslawu Denysu i Boguslawa Klimczuka obradovali smo darom, izdanjem Hrvatske kuharice na engleskom jeziku
Predstavnici partnera pred gradskom vijećnicom u Zamośću.
Škola učenicima zabranila žalbe i negativne primjedbe
– Na taj način želimo potaknuti učenike da podsjećaju sami…