Sadržaj za ključnu riječ: DNEVNIK JEDNOG ODRASTANJA
- 15.10.2018.
Prilagodba
Sve radim sama – pripremam se, izrađujem planove, mjesečne programe, određujem i provodim projektne aktivnosti te prezentiram rad u razredu.
Više- 3.9.2018.
Školsko zvono nas zove…
Zadnji tjedan kolovoza prošao je u užurbanom uređivanju učionica. Učiteljice su rezale, lijepile šablonizirane oblike i na različite načine željele učiniti učionicu toplim mjestom za prvi susret…
Više- 11.6.2018.
Stvaranje rečenica
Jedan od glavnih ciljeva u 1. razredu razvijanje je sposobnosti samostalnog pridruživanja nekoj riječi drugih riječi na temelju zadanog poticaja te samostalno stvaranje kraćih povezanih zapisa.
Više- 4.6.2018.
Suradnja s roditeljima u 1. razredu
U prvom je razredu suradnja s roditeljima vrlo specifična – učitelj/učiteljica ne poznaje roditelje učenika 1. razreda kojem postaje učitelj/učiteljica. Katkad su to vrtićke grupe koje se samo…
Više- 28.5.2018.
Vjeverko moj!
Prije tri godine napisala sam pjesmu/zagonetku za ogledni sat koji sam održala pred studentima Učiteljskog fakulteta. Htjela sam pokazati da učitelj svojom kreativnošću može potaknuti djecu na razmišljanje…
Više- 21.5.2018.
Terenska nastava [ izvanučionička nastava ]
Terenska nastava iznimno je važna jer učenicima omogućuje iskustveno učenje. Ona je malo uži pojam od pojma izvanučionička nastava – obuhvaća odlazak na teren i točno određeno područje koje…
Više- 14.5.2018.
Brojevna crta
Zbrajanje i oduzimanje do 20 učenicima prvoga razreda najteži je matematički sadržaj. Kad prestanu razmišljati o brojevima, odnosno kad počnu automatski računati, sa sigurnošću znam da su to…
Više- 30.4.2018.
Prsti su dio našeg tijela i zaslužni su za matematiku bez suza
U prvom je razredu zbrajanje i oduzimanje do 20 među nastavnim sadržajima koje učenici najteže svladavaju – i to dio koji mi učitelji zovemo „računanje s prijelazom“.
Više- 23.4.2018.
Zašto učitelji šute?
Pratim rad nekih učitelja – divno rade, upotrebljavaju najsuvremeniju tehnologiju, primjenjuju najnovije metode rada i iznimno su predani. Međutim, iako izgaraju na poslu, oni šute. Ne govore. Nemaju…
Više- 16.4.2018.
Želim znati više
U svojem radu često izgovaram te tri riječi, a iza njih se skriva sadržaj koji nije propisan NPIP-om – katkad ga obrađujem zbog toga što je životno važan, a katkad jer su interesi učenika sasvim…
Više- 9.4.2018.
Muke po slovima
Čitajući na društvenim mrežama rasprave učitelja o pisanim slovima, primijetila sam da mnogi, i četiri godine nakon uvođenja novog slovopisa, još uvijek „tjeraju” neku svoju priču držeći…
Više- 2.4.2018.
Gdje je nestao zanos?
Još je vrlo malo vremena ostalo do provedbe Cjelovite kurikularne reforme. Nažalost, osjećam se poput ispuhanoga balona koji više ne može poletjeti. U meni više nema zanosa i nade da će nešto…
Više- 26.3.2018.
Smijem li misliti drukčije?
Na društvenim se mrežama nedavno raspravljalo o pisanim slovima. Moje je mišljenje drukčije od mišljenja većine, zato ga mnogi nisu bili spremni čuti.
Više- 12.3.2018.
Ja, ja i opet ja
U drugom polugodištu prvog razreda vodim najveću bitku sa zamjenicom ja. Naime, učenici jako vole govoriti o sebi. Katkad, zbog utjecaja mojeg načina rada, to splasne, odnosno nije toliko izraženo…
Više