Sadržaj za ključnu riječ: PISA
- 17.12.2019.
Što je zaista važno pri usporedbi uspješnosti učenika u različitim zemljama
Svaki put kad Amerikanac ili Europljanin osvoji zlatnu olimpijsku medalju, veličamo ga poput junaka. Međutim, kad Kinez osvoji najsjajnije odličje, naša je prva reakcija sumnja, možda zbog toga što…
Više- 11.12.2019.
Poljski učenici među najboljima u svijetu
Poljski su učenici među najboljima u svijetu, prema posljednjim PISA-inim rezultatima, koji pokazuju da su četvrti u Europi, što ih pak stavlja u sam vrh svjetskih obrazovnih ljestvica.
Više- 10.12.2019.
Novi razlozi za zabrinutost, a nisu čitalačka pismenost ni STEM
Iako u izvještaju studije stoji da je većina 15-godišnjaka sretna, dr. Angela DONKIN tvrdi da brojke nagovještaju zabrinjavajuće trendove koji se tiču dobrobiti djece.
Više- 3.12.2019.
Na vrhu je Kina, Hrvatska je na 29. mjestu u području čitalačke pismenosti
Glavno ispitno područje u ciklusu PISA 2018 bila je čitalačka pismenost, dok su se znanja i kompetencije učenika iz matematike i prirodoslovlja ispitivala manjim brojem zadataka.
Više- 18.11.2019.
Zabrinutost o PISA-inoj metodologiji nije utemeljena
Zabrinutost načinom na koji se rangiraju zemlje prema PISA-inim rezultatima preuveličana je, kaže jedan akademik. Metodologija PISA-inih istraživanja bila je predmet kritike u prošlosti, a neki akademici…
Više- 1.10.2019.
„Kreativne učitelje tjeramo da napuste zanimanje”
Andreas SCHLEICHER, voditelj PISA međunarodnih obrazovnih ljestvica, upozorava da naši obrazovni sustavi nisu spremni za budućnost te poziva na veću usmjerenost na kreativnost u učionici.
Više- 5.4.2019.
Beskorisno rangiranje zemalja na međunarodnim ljestvicama
Obrazovni ministri pozvali su PISA-u da u budućnosti bolje oblikuje svoje rezultate i podatke – fokus ne smije biti na beskorisnom rangiranju zemalja na međunarodnim ljestvicama.
Više- 1.3.2019.
Nema smisla poučavati kodiranje
Kodiranje će jednog dana biti jednako nevažno kao što je primjerice trigonometrija danas, stoga se moramo više usmjeriti na to da djecu naučimo koristiti se alatima od kojih će imati koristi u budućnosti,…
Više- 9.3.2018.
Globalne kompetencije?
Ovoga je tjedna u Hrvatskoj počelo testiranje petnaestogodišnjaka koje provodi OECD, ekonomski forum demokratskih zemalja tržišne ekonomije sastavljen od članica 35 najrazvijeniijih država svijeta.…
Više- 1.2.2018.
Političari ne bi trebali donositi zaključke na temelju PISA rezultata
PISA dominira edukacijskim politikama još od 2000. godine, ali promjena s pisanih na računalne testove onemogućila je donošenje pouzdanih usporedbi iz godine u godinu, piše jedan od voditelja istraživanja.…
Više